Sport 2021. július 18. 18:10

Sokszínű élményekkel gazdagodtak a táborozók

Képgaléria
Sikerrel szervezte meg alakformáló fitnesztáborának első turnusát Kádár Kitti ultramaraton-futó és fitneszedző. A lelkes táborozók ezúttal a Mátrába utaztak el, ahol friss levegőn, kirándulásokkal tarkítva, jó hangulatban töltötték el az edzésekkel teli napokat.

Kádár Kitti negyedik alakformáló fitnesztábora most is elérte célját. Amellett hogy zsírt égettek a résztvevők, szép élményekkel gazdagodtak a Mátra hegyei között.

Nagyon készültünk erre a pár napra, éjjel-nappal. Édesanyám volt a szakács, aki nagyon finom ételeket tett az asztalra. Minden résztvevőnek figyelembe vettük az étkezési szokásait, igényeit. Mi már egy nappal a kezdés előtt a helyszínre utaztunk, a tábor résztvevői másnap délelőtt érkeztek Kecskemétről, Budapestről és többségben Kiskunfélegyházáról.

Milyen program várt a táborozókra?

Naponta 2 edzés várt a táborozókra, egy reggeli testébresztő torna és egy esti torna. Napközben túráztunk, kirándultunk, lehetőség volt szaunázni és jacuzzizni is. Este sütögettünk, majd akinek kedve és ereje maradt, társasjátékozhatott. Az időjárással szerencsénk volt, bár a hőség minket sem kímélt, a vihar szerencsére napközben elkerült bennünket, így nem kellett módosítani a programokat sem. A tábor során ellátogattunk a Markazi várromhoz, hazafelé lementünk a tóhoz. A szállásra visszaérve édesanyám, aki a szakácsok gyöngye lett, több fogásos menüvel várt minket. Közös ebéd után mindenki útnak indult a saját kis otthonába, remélhetőleg tele élményekkel, emlékekkel, hiszen ez a pár nap, amit közösen töltöttünk el a nyugalom szigetén egy nehéz időszak után, megfizethetetlen.

Bár sok tábort szerveztem már, mégis bátran mondhatom, hogy ezt a tábort talán sose feledem, teljesen más a hangulata, mint egy "otthoninak".

Négy nap alatt új barátságok is születtek, illetve már a jövő évi tábor időpontját is kitűzték a résztvevők.

Bízunk benne, hogy mindenki jól érezte magát, és bár nagyon elfáradtunk a végére, a lelkünk, elménk viszont újjászületett.

Kívánom mindenkinek, élje át ezt az élményt.

A résztvevők ajándékcsomagot vehettek át, amely tartalmazott egy egyentrikót, saját készítésű, cukormentes bodzaszörpöt, szilikon karkötőt, saját készítésű datolyaszeletet, valamint egy órás tornavideót az ott megtartott edzésről, illetve egy csoportképpel ellátott hűtőmágnest, amit utólag kapnak meg.

Idén még egy alkalommal szervez tábort Kádár Kitti, amit a tervek szerint augusztus 26-a és 29-e között tart meg.

Kép, információ: Kádár Kitti

G. Z.

Kövessen minket a Facebookon is!